فوم پلیمر ها

اکوستیک ، عایق صوتی ، عایق صدا (acoustic )

تایل اکوستیک،عایق صدا

اکوستیک ، عایق صوتی ، عایق صدا (acoustic )

اکوستیک چیست :

تمامی علوم مربوط به صداها و صوتی را اکوستیک می گویند. به اصطلاح علمی که به تولید چگونگی  انتقال امواج صدا  در محیطهای گوناگون می پردازد را و به پدیدهای بازتاب، شکست و پخش و جذب را در آپارتمانها ، سالنها ، اتاقها ، استدیو ها،تالارها  را تحت تاثیر قرار میدهد را موردبررسی قرار داده و آن را اکوتیک مینامند .

زندگي پر از صداست و ما هميشه طالب شنيدن صداهاي خوش و حياتي هستيم و از صداهاي نا مطبوع و خطرناك گريزانيم. بطور كلي بايد گفت كه هر چه پيش مي دويم، بشر نسبت به حس شنوايي بيشتر توجه پيدا مي‌كند. پيشرفت روز افزون صنايع صوت از قبيل: تلفن ـ راديو ـ فونوگراف ضبط صوت روي فيلم و تهيه فيلمهاي صدا دار و غيره خود مي‌تواند بر اين موضوع دليلي مسلم باشد

هدف اکوستیک چیست :

هدف از اکوستیک اتاق از بین بردن صداهای تند تیز و زائد و مزاحم (نویز) ودر سالنها و ساختمانها به منظور دور کردن الودگی صوتی بکار زفته و ایزوله میشوند.

مورد استفاده اکوستیک :

هیچ رشته خاصی در دانشگاه ها وجود ندارد . ولی بصورت تخصصی در رشته هایی مثل فیزیک ؛معماری تئاتر و موسیقی  به دانش آن پرداخته شده است. در ایران تنها اکوستیک ساختمانی و اکوستیک موسیقی توسط اشخاص و شرکتها و برخی سازمانها بصورت یک فن مورد بررسی قرار گرفته است .

 

 اکوستیک چیست :

تمامی علوم مربوط به صداها و صوتی را اکوستیک می گویند. به اصطلاح علمی که به تولید چگونگی انتقال امواج صدا در محیطهای گوناگون می پردازد را و به پدیدهای بازتاب، شکست و پخش و جذب را در آپارتمانها ، سالنها ، اتاقها ، استدیو ها،تالارها را تحت تاثیر قرار میدهد را موردبررسی قرار میدهد .

در این راستا شرکت پلی فوم البرز با تولید فوم های عایق صوت ، رطوبت و انواع فوم های مرتبط موجب گردیده تا به سهولت این علم به پیش رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =